Sunday, May 5, 2019

მეშვიდე დღის რეფლექსია

      დღევანდელ ტრენინგზე  ვიმუშავეთ მეექვსე მოდულზე-დაგეგმვა,  მოსწავლეთა  წარმატებისათვის. განვიხილეთ აქტივობები,რომელშიც  განხილული  იყო სხვადასხვა ტიპის მოსწავლეთა საჭიროებები,აგრეთვე გავეცანით  სწავლის დიფერენცირებულ მიდგომებს,მოსწავლეებში თვითრეგულირების უნარის განვითარებას,მოსწავლეთა ხელშემწყობ დოკუმენტებს,გავაკეთეთ პრეზენტაცია თემაზე  ,,ვიზუალურ,აუდიო,  კინესთეტიკური  მეექვსე მოდულის ძირიღადი საკითხები იყო:
  • მოსწავლეზე ორიენტირებულ გარემოზე გადასვლა როგორც მასწავლებლის, ისე მოსწავლის მიერ, მცირე ცვლილებებს მოიცავს.
  • მასწავლებლებმა უნდა იმუშაონ მოსწავლეებთან, რათა დამოუკიდებელი შემსწავლელის როლის განვითარებაში დაეხმარონ.
  • მოსწავლეებმა სწავლის პროცესში აქტიური როლი უნდა იკისრონ.
  • მასწავლებლები განასხვავებენ დიფერენცირებული სწავლების ოთხ სახეს:
  • შინაარსი
  • პროცესი
  • პროდუქტი
  • სასწავლო გარემო
  • მასწავლებლებს შეუძლიათ, სწავლის სტილი მრავალი მხრიდან გააანალიზონ, მათ შორის, განიხილონ ვიზუალურ-კინესთეტიკურ-აუდიო შემსწავლელები, მარცხენა ნახევარსფეროზე/მარჯვენა ნახევარსფეროზე დამოკიდებული შემსწავლელები, მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიის მიხედვით განაწილებული შემსწავლელები.
  • ყველა ტიპის შემსწავლელის საჭიროებების დაკმაყოფილება მოითხოვს საფეხურებრივ სწავლებას, რათა მოსწავლის თავდაჯერებულობა და დამოუკიდებლობა თანდათანობით გაიზარდოს.

No comments:

Post a Comment